HISS eller DISS ?




Gina Tricot.  Man kan alltid handla något där. och man kan
obsolut inte gå in dit utan att inte köpa något.
det finns kläder i alla storlekar, smycken, och
alla jeans är bra och billiga.


Clearasil ULTRA. den är bäst. om man har en finne eller två kletar
man bara över det. och finnen är borta om två dagar ungefär.


EllizzOfSweden.blogg.se.  aha, vad ska man säga. man  försöker ju uppdatera så mycket man kan.
men jag är ju bara 12 år så det kanske inte lönas så bra :D men när jag har blivit lite äldre...
dåå.. då ska ni få se på saker.







Fjåårrttisar. orka inte med dom. dom är på bilddagboken och dröjer, vad ska det käna till?


Min bror. jaaha vad ska man säga..  han är ju typ.. -__-' aa ni fattar. ska jag säga en sak som
han gjorde? jag la en skinka på hans dörrhantag. och sen typ en timma senare:
'' vafan gör du du är ju fan helv jävla dum i hyvudet! så jävla efter bliver är du!!'' sa han, han bara
ryckte upp dörren..


Picnik.com asså det finns typ saker som man kan göra men typ detta när man ska få mer maskara
eller en annan hårfärg så typ måste man betala för det typ. det är tvääh jobbigt!


Blogg.se Asså det är as kompliserat att gjora en header, kan det inte bara var lika lätt som det är på blogspot?

önskar det. nu har ju den ända som kunde hjälp mig sakt att jag är en otacksam jävel. men förlåt jag sa fel!

jag vill ha den du gjorde! snälla hjälp mig??

                                                                                                                                                                                                                           

det var allt på HISS eller DISS denna veckan!

mjaaou på er, hejdå :;)


Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

Tyvärr, du är inte en av finalisterna i veckans blogg. Det var mycket svårt att välja..



Ja såklart jag kan hjälpa dig med att göra en header. Men då måste du skicka bilderna som du vill ha med i den till mig..

2009-08-05 @ 15:14:04
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0