Nordens Ark ...


hej idag gick jag upp typ 9 något. så jag är trött nu!
men iaf det tog tiiep 2 timmar att åka till nordens ark.
mamma kom lite fel väg så det skulle ta 1 ½ timme.
först så åt vi tiiep buffe eller nått. det var la gott men när vi gick in i
resturangen såg jag en uppstoppad varg, jag spydde tiep då! som nu kanske ite vet
är att jag är vegetarian sen 2 veckor till bbak!
men maten var la goo.

detta är den upp stoppade vargen! ueehh! mer bilder kommern nedan!

    


kolla är det ite det sötaste man har sett??
                                  

här är en stackars sliten gammal varg (riktig (aa)
   
vandrande pinne såg vi också : hahaha!

kolla va ledsen!
                            
                 
massa söta tigrar det är dom sötaste djuten!
                     
kolla ingen annan skulle våga stå så nära en tiger :D
                           
då var det slut på denna dagen då! hejdå :D

Kommentarer
Postat av: josefne

är det kamera bilder eller mobil

2009-08-03 @ 10:40:24
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-08-06 @ 00:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0