U l l a r e d :D


hejsan alla söta.
igår var vi på ullared. urkäkta att jag nt blogga igår kväll.
men jag kom hem ganska sent och då orkar jag faktiskt ite blogg då.
men iaf - -
 jag vaknade kl halv 8 men pappa fik typ slita upp mig då.
sen skulle jag ducha, sen så åkte vi typ halv 10.
vi kom fram 11-12 typ, det var typ as många folk där. man kunde inte komma fram.
först var jag typ as trött på hela ullared. men sen när det ite var så många folk längre blev det lite
lättare! jag hitta en jacka, klänning, massa leggings, en tröja och typ en väska tror jag kommer ite ihåg :$

haha det är klänningen jag köpte!
mer bilder från shoppingen kommer ite. men ni kanske får se ibland på: lookoftoday!

hejdå alla ses, pusspuss // bbonniie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska inte gilla kissie fattaru inte.

2009-08-08 @ 10:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0