JAG SLUTAR SNART!

Asså jag orkar inte me alla som bara kallar mig fjortis, wannabe coh wannabe fjortis!
Ni som kallar mig det snälla sluta med det, ni vet inte äns vad det betyder så snälla
sluta NUUUUU!!!!!!!!!!
fatta att det är as jobbigt.
Nu ska jag berätta till er vad fjortis ÄR.

Fjortis:

1. Fjortisar knarkar.
2. Fjortisar röker.
3. Fjortisar knullar runt med varenda kåtbock.
4. Fjortisar super hela tiden.

så fattar ni äntligen nu??
jag försöker fan förklara hela tiden, men ni är ju tröga!
jag vill inte höra det mer nu!




hejdå älskade bloggen!


Kommentarer
Postat av: felicia

gud elakt! asså en del kallar mig fjortis!

2009-07-26 @ 20:07:32
URL: http://shakiradj.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, lilla gumman det gör dem inte



/du vet vem>33

2009-08-01 @ 22:24:01
Postat av: Anonym

nej, lilla gumman det gör dem inte



/du vet vem>33

2009-08-01 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0