Ny dator!

Hej alla söta blogg läsare!
jag har en ny dator nu, och det är min egna så jag kommer skriva inlägg oftare nu!
och lite bilder-.-

en dag med bad, sol och regn.

regnet droppar ner utanför.

det var en skit dag idag, nu känns det som huvudet exploderar och jag är trött som
fan men jag ´kan inte sova så här tidigt! gaasshh, vad ska jag göra??
och sen ska man orka börja skolan igen också, hur jobbigt ska det bli?
man blir ju väldigt trött i 6an oftast, eftersom vissa kommer in i puberteten då :P

vet ni en anna knäpp skit sak som hände idag.
jag skulle riva ner alla affischer som hängde på väggarna i mitt rum.
och nu är det merken kvar från dom nålarna som man hängde upp dom med,
vad det nu heter??

okej det var nog allt från idag!

XoXo EllizzOfSweden((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0