Svar på tal..


'' är du en wannabe fjåårtiis? asså det borde du säga i sånna fall.''




Svar:
Nej det är jag faktiskt inte. Ni vet fjortis stilen är lite konstig men kan vara snyggt om man bara sminkar sig lite! men det betyder inte att jag ÄR en fjortis. Man är inte fjortis för sitt utsende utan fjortis är ett sätt att vara på. jag vill se lite ut som en fjortis med det behöver jag inte vara bara för att jag ser ut som en. jag ska visa er hur en fjortis ungefär ser ut men är det en..

jaa vad ska man säga??

- blont stort hår.
- överdrivet mykt maskara.
- målad som en kanin i ansiktet, (blir kallad bonnie som jag blir, vet ite varför)
- förstorade läppar och bröst
- piercing i naveln (oftast)
- toffsar på benen.

typ allt det har en fjortis ( på utseendet)

okej det är nog allt!

Hejdå mina sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Cassie

Duu är inte lik en fjortis lilla gumman:)

och ditt hår ser mer fett ut än blont ;/ ajaj!

Men men, kraam pådej Wb !

/ Cas

2009-07-29 @ 11:59:46
URL: http://casandraholst.blogg.se/
Postat av: sofie

haha, snyggt :) hatar när killar springer runt på benen... ^^

2009-08-06 @ 21:39:30
URL: http://sofief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0