Toppen dag med bff Tova;))





´tjaatja alla bloggläsare(:

Idag kom tova hem till mig för hon hade det lite svårt.
Först spelade vi lite sims, gaashh jag kan ite hjälpa det:$
Sen likte vi med katterna och kaninen. och så sprang jag fram och tillbaka och laga mat. stekt potatis med stekt korv, typ pyttipanna då, mmm va gött(:
jaa vad gjorde vi seenn. . . . . just det vi åt ju maten :) under tiden så kollade vi på en bra film.
Efterdet cyklade vi ner till sjön och badade. det var faktisk inte kallt, men det börja ös regna, men det blev bara roligade, eller kanske inte att kläderna blev blöta((:
Åkte till ica sen och köpte en glass och satte oss på en bänk && prata och skratta:P
Sen åkte vi hem till mig igen och gjorde lite andra saker, orkar ine berätta allt.


Gonatt bloggen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

God natt igen!

2009-07-18 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0